lördag 11 juli 2009

5:an

Ja, nu är han här barnbarn nummer 5. Han anlände i torsdags den 9 juli en månad efter att Hugo hade fyllt 1 år och storebror fyllt 1år och nästan 1 månad, Viggo fyllde 1 år den 11 juni.
Semestern har börjat, mycket varierande väder men får väl hoppas att det blir bättre. Jag tyckte det var rätt så skönt när det var 30 grader varmt några dagar förra veckan.
Min svägerska med familj har kommit och hälsat på, de bor annars i huvudstaden. Jag har fått hjälp med att tvätta utealtangolvet och renasa bort ogräs. Mycket trevligt när man får hjälp med så tråkiga saker.
I september så börjar nog snickarna med att riva ur det gamla köket och så blir det nytt och fint till jul hoppas jag, men blir det fint så nog kostar det också. Fast nytt kök har jag önskat mig länge nu. Så resa till Österrike får vänta något år får väl ta det som 60års present till mig själv.
Natthälsningar mormor

5 kommentarer:

Pepparn sa...

Du har blivit en riktig nattuggla!

Pepparn sa...

Tycker att jag saknar inlägg...

Anonym sa...

Bloggar du fortfarande?

Kristina Andersson

Pepparn sa...

Här var inget nytt...?

Anonym sa...

AJ,AJ, ja, det var längesedan jag skrev något ska försöka att bättra mig. Har ju fått en ny kamera, förra vet jag inte var jag har glömt någonstans, så det kanske blir bilder också, vem vet.
Hälsningar mormor.