söndag 23 november 2008

Bond

Hej!
Jag har varit och tittat på den nya Bondfilmen! Jag tyckte den var bra, han var mycket arg men jag förstår honom. Han ville hämnas och slå ner någon, förstår även det. Biljakt, knytnävar, knivar och pistoler saknades inte och även en hel del explosioner var det. Filmen berörde mig mycket, ska köpa den så fort den kommer ut på DVD. Annars, ja jag har jobbat och gått på möten, de flesta kvällar har det både varit två och tre möten på samma kväll. Försöker att "sälja" in politiken till Anna också, hon har sagt att det nog vore intressant. Då förstås det parti som jag tycker är bäst ur de flesta synpunkter. Fredagkvällen 21/11 var jag och några till på Hagaslätt och band julkransar, det var mycket trevligt. Två kransar gjorde jag, fina i mitt tycke. Några gjorde både två och tre kransar. Men vi skulle ju äta och dricka glögg och vin också, så jag hann bara två som sagt.
Ha det bra till nästa gång!
Hälsningar Eva
PS min föredetta svägerska har hittat mig på facebook, kul. DS

1 kommentar:

Pepparn sa...

Jaaa, jag funderar allt på det. Behöver dock lite hjälp att sålla ut VAD jag ska läsa in min på om de olika partierna...