söndag 16 november 2008

Jobb

Hej! Har jobbat hela dagen från kl: 8,00 till 19,00, dagen har gått så fort. Hade tagit med mig handlingar att läsa till nästa veckas alla möten men hann inte läsa något. Imorgon har jag tre möten på kvällen, hur hinna med alla, går inte får prioritera. Vi har haft många patienter idag. Dagen går väldigt fort när man har göra hela tiden. Igår så gjorde jag ett snabbt köp till, en röd bäddsoffa som ska var i barnrummet. Nästa övernattande gäst får sova lite bekvämare än i "fällsängarna" Var ett utställning ex. men barnen ska ju sitta i den så gör inget att den redan är använd. Ska försöka att lägga in en bild på små pojkarna som jag har tagit på dom när jag hade dom här, när syskonen var och badade med mammorna.
Ha det bra i veckan.
Hälsningar mormor-Eva
PS. Ska försöka att fixa klocktiden till nästa gång. DS

1 kommentar:

Pepparn sa...

Lägg gärna ut en bild på soffan också. Du kan väl ta med mig till B-torp en dag, på loppis, jag är lite sugen.
Är du ledig något i veckan? Sakar en veckoplanering!

Kramar