onsdag 12 november 2008

Kaos!?

Två minibarn fick jag ha hos mig när deras storasyskon och mammorna var i badhuset och övade minisim + annat. En timma är lång tid när man inte är bra. Tur att Viggo var nöjd för Hugo ville ha uppmärksamhet! Vad göra? Bära Hugo på armen och "sjunga" för honom, gå fram och tillbaka i huset. Sedan var han nöjd ca en halvtimma innan han ville bli buren igen. En liten stund blev det till att vanka fram och tillbaka innan Hugo somnade. Under tiden så låg Viggo bara och myste och tjoade lite då och då. Så kom storasyskonen och friden var slut. Mat, lek, gråt, skratt, får låna och inte låna blev det sedan i några timmar innan friden åter infann sig och då passade Anna på att rensa ur lite på vinden, mycket kul där sa hon, vi måste ha loppis! Får väl se hur det går med det. Hoppas att jag blir bättre så jag hinner bli helt frisk till helgen. För på söndag ska jag jobba. Ha det tills vi hörs igen.

1 kommentar:

Pepparn sa...

Ang. loppis, jag får forska runt lite, var kan det finnas eller ska vi anordna själva...?